برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مربیان موفق

این لیست می تواند درآمد شما را افزایش دهد و تاثیر شما روی انجمن تان را بالا ببرد. پس پیشنهاد می کنیم این نکات را پرینت بگیرید یا از آن اسکرین شات بگیرید و در تلفن همراه خود داشته باشید.
مربیان و باشگاه داران موفق زیادی وجود دارند که دارای ذهن و استراتژی های کاری مشترک هستند. این مربیان، صاحب باشگاه – بوت کمپ و استودیو می باشند. این افراد برنامه های آموزشی گروهی کوچک و بزرگ و خصوصی دارند و درآمد آنها نیز به تناسب بالاتر است.

در اینجا ۱۰ صفت از حرفه ای های فیتنس را با شما به اشتراک می گذاریم.

آنها باند پرواز و در تکاپو هستند . دید روشنی از چیزی که از زندگی می خواهند دارند. هر روز صبح بیدار می شوند و توی تونل تصورات خود قرار می گیرند و پیش می روند. سطح بالای بلند پروازی، حرکت و هدف چیزی است که موقع سخت شدن شرایط شما را به ادامه دادن مسیر نگه می دارد.

آنها کارهای ناقص انجام می دهند. افراد موفق منتظر کامل شدن و بی نقص بودن کارها نمی مانند، فقط عمل می کنند و تا جایی که می توانند آن را به نحو احسن انجام می دهند حتی اگر در آخر کار بی نقص نباشد. ببینید حتی در بهترین سناریوها نیز هیچ چیز کامل و بی نقص نخواهد بود. اولین عامل در موفقیت عمل و سرعت انجام کار است و افرادی که سریعتر عمل می کنند بیشتر بر بازار مسلط هستند.

اگر منتظر هستید تا کارها را کامل و بی نقص انجام دهید… اگر منتظرید ابتدا اطلاعات کافی جمع آوری کنید، اگر منتظر پول و وقت کافی، یا منتظر شرایط اقتصادی بهتر قبل از انجام کار هستید، پس محکوم به حد متوسط و معمولی بودن هستید.

آنها بی باک هستند. ترس از موفقیت و ترس از شکست افراد زیادی را از دستیابی به رویاهای خود باز می دارد. ببینید شما در برخی از جاها در کار خود شکست خواهید خورد. اما چیزی که افراد موفق را از افرادی که سعی می کنند موفق شوند متمایز می کند توانایی برگشت به عقب است.

هر چه سریعتر بتوانید شکست را پاک کنید و روی پاهای خود بیاستید و دوباره کار را شروع کنید، سطح بیشتری از موفقیت نصیب شما خواهد شد. این بدین معنا نیست که مربیان موفق ترسی ندارند، بلکه آنها با وجود ترس که دارند به هر نحوی شده اقدام به عمل می کنند.

سیستم مدیریت باشگاه را در باشگاه خود داشته باشید تا کار شما بهتر راه بیافتد. هرگز نباید به دنبال پرداخت شهریه مشتری باشید. اگر شهریه جلسات خصوصی یا شهریه ماهیانه دارید پس خودتان را برای یک کار غیر قابل پیش بینی آماده کنید. مشتری هایتان را وادار کنید به طور خودکار ماهیانه بر اساس کارت اعتباری شهریه خود را پرداخت کنند تا از این طریق بتوانبد کاری معتبر، قابل پیش بینی و سودآور برای خود بسازید.

به خودت با یک اهرم کمک کن. شما به تنهایی نمی توانید کار خود را به بالاترین سطح درامد و کار برسانید. حتی اگر بتوانید قطعا نمی توانید آن را زیاد حفظ کنید زیرا در این راه یا خواهید سوخت یا برده ی کار موفقیت آمیز خود می شوید. آن همه پول چه ارزشی دارد اگر شما مدام تحت فشار و استرس و کار زیاد باشید؟ با استخدام کارمند و تبدیل آنها به یک تکنسین به خودتان کمک می کنید و خود را مدیر یا کارفرما می کنید.

فرایند فروش را یاد بگیرید و دوستش داشته باشید. اگر فرایند فروش سیستمی ندارید پس احتمالا اجازه می دهید مشتری هایتان توی چاله بیافتند و انها را از دست می دهید.

از دست دادن فروش = از دست دادن سود و از دست دادن فرصت کمک به مردم

ابتدا بازاریاب باشید سپس مربی. اگر می خواهید بیشترین تاثیر را روی جامعه باشگاهی خود و درامدتان داشته باشید، ابتدا بدانید چطور خودتان و کارتان را بازاریابی کنید به طوری که مردم بخواهند با شما کار کنند.
اگر شما نمی توانید افراد تازه وارد را به کار تناسب اندام خود جذب کنید پس نمی توانید هرگز آنها را به مشتری های دائم تبدیل کنید و نتیجه ای که شما می توانید به آنها بدهید را دریافت کنید.

یک فرهنگ معارفه در کار خود بسازید. فرهنگ معارفه یعنی معرفی دوستان و آشنایان از طرف مشتری های ثابت شما. معارفه شرط کار شماست. معرفی شدگان بهترین منبع مشتریان شما می باشند زیرا هزینه ای برای شما ندارد و از قبل شما واجد شرایط آنها شده اید.

باید بدانید اگر معرفی شده زیاد ندارید ممکن است از این باشد که مشتری ها ارزش خدماتی که ارائه می دهید را نمی بینند. تمرکز شما باید روی ۵٪ کار (کارهای ضروری که موجب سود و مورد علاقه شما می باشند) باشد و دستیارتان باید ۹۵٪ دیگر کارها را انجام دهد کارهایی که باید انجام شوند اما لزومی ندارد توسط شخص شما انجام شوند.این افراد موفق بی وقفه زمان خود را مدیریت می کنند و بر روی فهرست کارهای خود کار می کنند.

آنها مربیان و مدیران قوی و با اراده ای هستند و مربیانی مثل خودشان را استخدام می کنند. چیزی که وعده می دهند را به آن عمل می کنند. باید به مشتری های خود انرژی و شور و هیجان بدهید. کارهایی را انجام دهید که رقبای شما انجام نمی دهند. یک فهرست از مشتریان کنونی، مشتریان بالقوه و مشتریان گذشته ی خود تهیه کنید و اجازه دهید شما را بشناسند دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند.

به آنها پیام یا ایمیل بفرستید و متن را طوری بنویسید که انگار برای بهترین دوستتان پیام میفرستید و میخواهید او در مورد فیتنس و لاغری بیشتر بداند.
پیام یا ایملتان باید …
ثابت باشد (۲ یا ۳ ایمیل یا پیام در هفته)
ارزشمند باشد.
آموزشی، اطلاع دهنده و مرتبط باشد و به صورت دوره ای پیشنهادات مناسب دهید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

2.5/5 – (2 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی