برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

رقابت های جایزه بزرگ فیزیک جام پوما

نادمی: جام پوما در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود 

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از از محل برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فیزیک “جام پوما” خبر داد و گفت: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر طی روزهای ۵ و ۶ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

جلال نادمی در گفتگو با سایت فدراسیون در خصوص محل برگزاری مسابقات جایزه فیزیک اظهار کرد: رقابت های جایزه بزرگ فیزیک یادواره آزادی خرمشهر تحت عنوان “جام پوما” به میزبانی تهران در سالن میلاد محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: این مسابقات طی روزهای ۵ لغایت ۶ خرداد ماه در ۵ دسته قدی ۱۷۲، ۱۷۵، ۱۷۸، ۱۸۱ و +۱۸۱ سانتیمتر برگزار و آئین اندازه گیری قد ورزشکاران چهارشنبه ۵ خرداد ماه انجام می شود.

وی تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم هر دسته وزنی به ترتیب ۶۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال و به نفر اورال (قهرمان قهرمانان) این رقابت ها ۸۰ میلیون ریال تعلق می گیرد. همچنین علاوه بر این جوایز نقدی، بسته ورزشی از شرکت “پوما” به برترین ها اهدا می شود و کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در رقابت ها را دریافت می کنند.

نادمی در پایان یاد آور شد: نمایندگانی از فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در مسابقات قهرمانی کشور فیزیک “جام پوما” حضور خواهند داشت.

منبع : iranbbf.ir

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی