بهترین وعده های غذایی

بهترین وعده های غذایی به عضلاتتان وزن اضافه کنید و چربی های بدنتان را شکنجه دهید. بهترین صبحانه سفیده

بهترین وعده های غذایی

به عضلاتتان وزن اضافه کنید و چربی های بدنتان را شکنجه دهید.

بهترین صبحانه

سفیده تخم مرغ ۴ تا ۶ عدد به اضافه ۲ عدد تخم مرغ کامل
یک فنجان جوی دو سر
یک عدد موز 

کالری ۵۲۵ ، پروتئین ۳۸ گرم ، کربوهیدرات ۵۹ گرم ، چربی ۱۵ گرم


و حالا چرا بهترین صبحانه؟

تخم مرغ جزء اصلی بدنسازی است، یک پروتئین زود جذب به شما عرضه می کند برای استارت رشد عضله در صبح مناسب است.
جوی دو سر که یک منبع سرشار از انرژی از کربوهیدرات های پیچیده است. موز هم که حاوی فروکتوز و پتاسیم هست که در کبد به تشکیل گلیکوژن کمک می کند تا از خستگی و افت عضلانی جلوگیری کند.

نکته برای افرادی که سخت وزن می گیرند

برای درست کردن جوی دو سر به جای آب از ۴۰۰ سی سی شیر استفاده کنید تا ۲۴ گرم کربوهیدرات، ۱۶ گرم پروتئین و ۴ گرم چربی اضافه تر وارد صبحانتان شود.

نکته برای افرادی که دنبال لاغر کردن هستند

فقط از سفیده تخم مرغ استفاده کنید تا میزان کالری و چربی را کاهش دهید و به جای موز از ۱۰ عدد توت فرنگی استفاده کنید.

بهترین نهار

گوشت قرمز گوساله بدون چربی ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم
دو فنجان پاستا
کلم بروکلی ۳/۴ فنجان

کالری ۷۰۰ ، پروتئین ۶۰ گرم ، کربوهیدرات ۸۳ گرم ، چربی ۱۳ گرم

نهار
چرا بهترین نهار؟

برای عضله سازی هیچ چیز مثل گوشت قرمز نیست چون حاوی کراتین، تمام آمینوهای مورد نیاز و یک منبع کامل از ویتامین های ب هست و آهنی که در گوشت قرمز موجود است به تولید انرژی در بدن کمک می کند.
پاستا کربوهیدرات لازم برای تولید انرژی را به بدن می رساند و کلم بروکلی به هضم بهتر غذا و کنترل چربی غذا کمک می کند.

نکته ای برای افرادی که سخت وزن می گیرند

گوشت قرمز کم چربی در حدود ۱۰% را انتخاب کنند به جای بدون چربی، کالری که از چربی اضافه به بدن می رساند باعث رشد سریعتر عضلات می شود.

نکته ای برای افرادی که می خواهند چربی سوزی کنند

فقط یک فنجان پاستا مصرف کنند و مصرف کلم بروکلی را دو برابر کنند چون کالری کم و فیبر بسیار بالایی دارد که اشتهای شما را برای پر خوری کنترل می کند.

به اشتراک بگذارید:

درباره اصغر مرادی

اصغر مرادی –مدیر سایت بادی فول خلاصه سوابق: قهرمان سنگین وزن هشت دوره پرورش اندام (دهه۷۰و۸۰) مربی بین المللی فدراسیون جهانی IFBB ـ (۱۳۸۶) مربی بدنسازی اکادمی ملی المپیک ایران (۱۳۸۵) تحصیل کرده تربیت بدنی (۱۳۹۰) موسس و مربی باشگاه گلها (۱۳۷۶) مدیر شرکت و سایت بادی فول (۱۳۹۰) مدیر مسول و سردبیر مجله الکترونیک بادی فول (۱۳۹۵) مشاور در تجهیز، مدیریت و بازاریابی باشگاهای بدنسازی (۱۳۸۶)

ثبت دیدگاه

6 دیدگاه در مورد “بهترین وعده های غذایی

  1. rdaa78473@gmil.com'
    1. نویسنده:
  2. pejman-hoseyni@yahoo.com'
  3. samueleagle21@gmail.com'
    1. نویسنده:
  4. kamyab.1hamed2020@gmail.com'