۱) یکی از رکوردداران گینس رکورد بیشترین تکرار شنا سوئدی در یک دقیقه روی چهار توپ سوئیسی متعلق به نیل وایت استرالیایی است. او این رکورد را با ۳۱ تکرار در ۱۷ آگوست ۲۰۱۱ در فستیوال چین به ثبت رسید.

۲) رکورد بیشترین وزنه جا به جا شده در حرکت پارویی با هالتر به صورت انفرادی در یک ساعت باز هم متعلق به ایمون کین از ایرلند است. وی این رکورد را در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۲ با ۱۰۵۶ لیفت ۱۲۰ کیلویی یعنی مجموعا ۷۲۰/۱۲۶ کیلوگرم در کتاب گینس به نام خودش ثبت کرد.

۳) رکورد بیشترین وزنه جا به جا شده در حرکت نشر خم در زمان یک دقیقه به ایمون کین از لوئیزبورگ ایرلند تعلق دارد. ایمون در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۳ تعداد ۴۱ تکرار نشر خم با دو دمبل ۲۲٫۵ کیلوگرمی را به ثبت رساند.

۴) ایمون کین را به یاد دارید؟ همان ایرلندی که در کتاب خیلی از رکوردها به نام او ثبت شده است. باید اشاره کنیم که رکورد سنگین ترین پرس سینه با هالتر روی نیمکت هم متعلق به اوست. در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۲ ایمون ۶۹۶۰ کیلوگرم را پرس کرد تا این رکورد هم از آن او باشد!

۵) رکورد بیشترین زمان ایستادن روی تخته تعادل ۷ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۳۰٫۸۶ ثانیه و متعلق به تاتو مبراون از آمریکاست. این رکورد در ۱۰ جولای ۲۰۱۵ به ثبت رسیده است. جالب است بدانید رکورد قبلی متعلق به مادر او در سال ۲۰۰۵ است.

۶) در بخش بانوان رکورد سنگین ترین ددلیفت سومو در یک ساعت با وزن ۵۵۲٫۹۴۷ کیلوگرم در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۱۰ به نام سی ینا هو از کالیفرنیای آمریکا ثبت شده است. او با هالتر ۴۵٫۸ پوندی ۲۲۸۹ تکرار انجام داد.

۷) رکورد بیشترین تعداد حرکت پرشی پروانه با کوله پشتی ۱۰۰ پوندی در یک دقیقه توسط پدی دویل از انگلستان با ۳۳ تکرار در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۳ به ثبت رسیده است.

۸) رکورد سنگین ترین بارفیکس با وزنه بسته شده به کمر متعلق به استیو پروتو از آمریکاست که مجموع وزن صفحه ها، کمربند و زنجیری که صفحه ها را کنار هم نگه داشته بود ۹۳٫۵۳ کیلوگرم بود. این رکوزد در ۹ جولای ۲۰۱۱ در گینس ثبت شده است.

۹) باز هم پدی دویل و این بار رکورد بیشترین تکرار اسکوات با کوله پشتی ۶۰ پوندی در یک دقیقه به تعداد ۴۴ تکرار و در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۱۲.

۱۰) رکورد سریعترین زمان دویدن برای پیمودن مسافت ۱۰۰ کیلومتر روی تردمیل با ۶ ساعت و ۲۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه متعلق به فیل آنتونی انگلیسی در ۳ دسامبر ۲۰۱۴ است.