برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

بیت اله عباسپور در اولین مسابقه حرفه ای چه کرد؟

مسابقات حرفه ای فیبو در دومین سال برگزاری خودش از تاریخ ۳۱فروردین لغایت ۳ اردیبهشت ماه در کشور المان برگزار شد و بیت اله عباسپور در مسابقه به نتیجه بسیار خوب و رضایتش بخش دست پیدا کرد.

بیت اله عباسپور

 

بیت اله عباسپور درحالی راهی این مسابقات شد که فدراسیون پروش اندام ایران با سفرایشان کاملا مخالف بود و به فکر برنامه های بودن که ایشان را از سفر به این مسابقات مهم باز دارند ولی خوشبختانه و با دعای خیر مردم بیت اله عزیز راهی مسابقات شد و به مقام باارزش چهارمی دست پیدا کرد.

 

بیت اله عباسپور

بیت اله عباسپور

نظرات فلکس ویلر و شان ری در مورد بیت الله این بوده که چهارسر و همسترینگ عالی و خوبی داره و همچنین دارای عضلات ضخیم و پتانسیل خوبی هست و نقطه ضعفش در این مسابقه آبداری اوست و باید ۵ پوند سبک تر حاضر میشد.

 

بیت اله عباسپور

آنها همچنین گفتند بیت الله در فینال بهتر شده بوده به خصوص رنگه بدنش که در مقدماتی بدنشو ابدار نشون میداد و از جرئیات عظلات بدنش کاسته بود

بیت اله عباسپور

مابقی نتیجه مسابقات به شرح زیر میباشد توجه کنید رتبه هر ورزشکار در ردیف اول سمت راست نوشته شده

بیت اله عباسپور

مسابقات آقای اروپا ۲۰۱۲ شنبه ویک شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و بیت اله عباسپور دلاور مرد کشورمان بعد از کسب چهارمی مسابقات حرفه ای فیبو در این مسابقات معتبر جهانی شرکت خواهد کرد بیت اله درصورت کسب عنوان قهرمانی مستقیما راهی مسابقات مسترالمپیا خواهد شد این نتیجه را به فال نیک میگیریم و  ضمن تبریک این موفقیت برای اقای عباسپور ارزوی توفیق روز افزون دارد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی