برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

مصاحبه با مسلم دارابی

مسلم دارابی ، یکی از چهره های شناخته شده قوی ترین مردان ایران می باشد که موفق شد برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی مسابقات مردان آهنین دست یابد. گفتگوی قوی ترین مرد ایران را در رابطه با برگزاری مسابقات مردان آهنین بخوانید

سطح مسابقات امسال را چگونه ارزیابی می کنید؟

مسلم دارابی میگویید: مسابقات این دوره نسبت به رقابت های سال قبل و حتی نسبت به مسابقات جهانی سنگین تر بود ولی از نظر برگزاری، بسیار ضعیف و بد بود زیرا مسئولین برگزاری عملکرد خوبی ندارند و به همین دلیل، هر سال مسابقات ضعیف تر از دوره قبل برگزار میگردد. به عنوان مثال، تا ۴ روز قبل از مسابقه، آیتمها به ما اعلام نشده بود و اگر سوالی هم می کردیم در جواب می گفتند که قرار نبوده این مسابقات برگزار شود. مسئولین برگزاری باید یک برنامه ریزی داشته باشند که متاًسفانه برنامه ای وجود نداشت و همیشه عذر بدتر از گناه می آورند و در کل، بچه ها خیلی عذاب کشیدند.

پس روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتید؟

متاًسفانه باید بگویم بله. مسئولین برگزاری ۴۰ آیتم را به ما دادند ولی زمان انجام آنها را مشخص نکردند وقتی هم که سوًال می کردیم به ما بی احترامی می شد. متاًسفانه ما را با دلقکهای سیرک اشتباه گرفته بودند. در مسابقات ورزشی دوربین باید در اختیار ورزشکار باشد ولی اینجا برعکس بود، وقتی هم که اعتراض میکردیم می گفتند برنامه تلوزیونی است. حتی با آقای داداشی نزد مسئولین رفتیم و خواستیم که به ورزشکاران بی احترامی نکنند ولی به همین دلیل نام مرا در بین ۴ نفر مرد اخلاق نیز قرار ندادند.

از جوایز مسابقه راضی بودید؟

شنیده شد که مبلغ دریافتی حاصل از جذب اسپانسر، حدود دو میلیارد تومان بود در حالی که جوایز کل شرکت کنندگان حدود پنجاه میلیون تومان شد. ما نمیدانیم که چرا مبالغ در شان زحمات ورزشکاران به طور عادلانه به آنها تعلق نمی گیرد، البته همان جایزه سیزده میلیون تومانی رانیز هنوز دریافت نکرده ام و زمانی را هم مشخص نکرده اند. از همه مهمتر هیچ حکم و مدالی نیز به من نداده اند، در ضمن از مسئولین سًوالی داشتم و آن این است که مدال و حکم و کمربند قهرمانی سال گذشته اینجانب کجاست ؟

برخی معتقدند عدم حضور چهره های سرشناس باعث افت مسابقات شده است ؟

علیرغم احترامی که برای همه قائل هستم ولی با این حرف مخالفم زیرا تمام شرکت کننده ها از آمادگی بسیار بالائی برخوردار بودند و برای اثبات صحبت هایم می توانم به حذف آقایان اسماعیلی و امیری در مرحله مقدماتی و آخوندی در نیمه نهائی اشاره کنم. دیگر با ۳ ماه تمرین در مسابقات مدعی بود، خود من ۱۰ ماه تمرین کردم تا تونستم از عنوان قهرمانی ام دفاع کنم.

عملکرد میزبانی را چگونه ارزیابی می کنید؟

میزبان بد نبود. هدف ما تفریح کردن نیست بلکه مسابقه دادن است ولی نه تا حدی که در خلال برگزاری مسابقه، مانند کارتن خوابها روی چمن بخوابیم در حالی که در نزدیکی محل برگزاری، سالنی وجود داشت که می توانستند آن را در اختیار ورزشکاران بگذارند.

نظرتان درباره تغییر فدراسیون به انجمن چیست ؟

در گذشته از ورزش گشتی به عنوان ورزش مادر نام برده می شد ولی در حال حاضر به جراًت می توان گفت که بدنسازی ورزش مادر است و تمام رشته ها به بدنسازی وابسته می باشند واین در حالی است که از نظر من، مسئولین قبلی، این رشته را خدشه دار کردند به عنوان مثال ۱۴ سال است که مسابقات قوی ترین مردان برگزار می شود اما هنوز یک اعزام برون مرزی نداشته ایم.

بهترین و تلخ ترین خاطره ات در سال گذشته چیست؟

مسلم دارابی : بهترین خاطره ام شبی بود که به همراه دوست عزیزم، جهان پهلوان روح الله داداشی در یکی از برنامه های شبکه دو سیما حضور یافتیم و تلخ ترین خاطره ام قتل ناجوانمردانه جهان پهلوان روح الله داداشی بود که ۲۴ ساعت بعد اتفاق افتاد.

و اما حرف آخر؟

من پولکی نیستم و برای پول مسابقه نمیدهم ولی وقتی که اسپانسر پول داده، چرا ورزشکاران حمایت مالی نمی شوند، من در مسابقات دچار پارگی مینیسک، رباط صلیبی، عضلات پا و بازو شده ام و با تمام این آسیب دیدگی ها باز هم مسابقه می دهم، پس چرا نباید از نظر مالی تاًمین شوم؟ چرا به ورزشکاران بی احترامی می شود؟ اگر ما بدیم چرا این مسابقات را برگزار می کنند و اگر خوبیم، چرا بی احترامی می کنند؟

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی