برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

درد سر بزرگ برای فدراسیون بدنسازی

فدراسیون بدنسازی قسمت اول خبر:

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان از تبدیل سه فدراسیون به انجمن خبر داد و گفت: فدراسیون های آمادگی جسمانی و ایروبیک، بدنسازی و پرورش اندام و کونگ فو، از این پس به عنوان انجمن به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، احمد گواری با اعلام این خبر افزود: در راستای کوچک سازی، تجمیع امکانات و سرویس دهی بیشتر و بهینه به ورزشکاران، مربیان و مخاطبان این رشته ها و همچنین به منظور نظارت دقیق تر، پس از بررسی و جلسات متعدد کارشناسی، تصمیم بر این شد که از این پس فعالیت فدراسیون های آمادگی جسمانی و ایروبیک در قالب انجمن و زیر نظر فدراسیون همگانی پیگیری شود. همچنین مقرر شد فدراسیون کونگ فو تحت نام انجمن هنرهای رزمی ایرانی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در قالب انجمن، به عنوان زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی به فعالیت خود ادامه دهند.
گواری افزود: فعالیت های این سه فدراسیون که به انجمن تبدیل شده اند، به طور موقت و تا اطلاع ثانوی با تمام امکانات به فدراسیون همگانی و انجمن های ورزشی منتقل می شود.

وی همچنین اظهار داشت: مسئولیت انجمن های آمادگی جسمانی و ایروبیک و هنرهای رزمی ایرانی و بدنسازی و پرورش اندام به ترتیب برعهده روسا و سرپرستان سابق این سه فدراسیون یعنی رباب شهریان، علی منتظری و محمدرضا کاظمی آشتیانی خواهد بود.

بادی فول: یکنفر نیست به این مدیران تیز هوش بفرماید شما فدراسیون های رشته ایروبیک و بدنسازی را با۱۰/۰۰۰باشگاه و حداقل ۳۰۰۰/۰۰۰ ورزشکار تبدیل به انجمن میکنید ولی وزنه برداری با حداکثر با ۱۰۰۰نفر شطرنج با ۳۰۰۰نفر فدراسیون  بمانند

قسمت دوم خبر:

کاظمی آشتیانی در گفتگو با پانا:

از انجمن شدن فدراسیون بدنسازی بی اطلاع هستم !

خبرگزاری پانا: سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هنوز چیزی در خصوص انجمن شدن فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ما ابلاغ نشده و روحمان هم از این موضوع بی اطلاع است.

محمدرضا کاظمی آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص انجمن شدن فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: از این موضوع بی اطلاع بودم تا اینکه صبح امروز برخی رسانه ها با من تماس گرفتند و درباره این موضوع صحبت کرد. هنوز چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده و روحمان هم از این موضوع بی اطلاع است.

وی ادامه داد: باید صحبت کنیم و ببنم که فلسفه انجمن شدن چیست. در هر صورت برای هر کاری باید شاخصه هایی وجود داشته باشد. باید در این مورد مطالعه کنم و پس از مشورت با صاحب نظران این رشته نظر بدهم. کاملا نظرم مشخص و در راستای حمایت از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اظهارات افضلی نائب رییس این فدراسیون مبنی بر اینکه نباید این رشته ورزشی انجمن شود، افزود: هرچه او گفته باشد را قبول دارم. مگر ما مثل فدراسیون های دیگر هستیم؟ وقتی کسی نائب رییس شما است یعنی می تواند از طرف شخص شما صحبت کند.

وی در خصوص صحبت افضلی مبنی بر اینکه اسکواش با ۱۰۰ نفر فدراسیون باشد و ما با ۷ هزار باشگاه انجمن، اظهار داشت: صحبت های وی کاملا در این راستا لوتی گری بوده و منطقی است.

آشتیانی گفت: مگر می شود در فدراسیونی رییس و نائب رییس با هم همخوان و همگان نباشند؟

وی در مورد اینکه در فدراسیون فوتبال، رییس و نایب رییس به هیچ وجه با هم همگام نیستند، تصریح کرد: فوتبال از این داستان ها زیاد دارد. اسم فوتبال حاشیه است.

بادی فول: باعث تعجب است که یک سرپرست از انجمن شدن فدراسیونش بی خبراست ولی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان این امر را نهائی میدانند حالا شاید تک سواری از راه برسد و این موضوع را حل کند بعد هم بشود محبوب همه بدنسازان وشاید هم بشود برنده انتخابات فدراسیون ….به هر حال ما انجمن شدن فدراسیون بدنسازی  را  (بعد از ان دوران ننگین زیر پرچم وزنه برداری بودن )کاری توهین امیز و غیر کارشناسی میدانیم  واخبار را هوشمندانه دنبال میکنیم.

قسمت سوم خبر:

جمعی از ورزشکاران بدنسازی و پرورش‌اندام در اعتراض به انحلال فدراسیون و تشکیل انجمن مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، چهارشنبه خبر انحلال سه فدراسیون ورزشی بدنسازی و پرورش‌اندام، کونگ‌فو و آمادگی جسمانی و ایروبیک بر روی خروجی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت. به دنبال تصمیم مقامات وزارتخانه برای انحلال این فدراسیون‌ها، صبح شنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان بدنسازی و پرورش اندام در واکنش به این تصمیم مقابل وزارتخانه تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش معاونت حرفه‌ ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برسانند.

در میان تجمع کنندگان سید حسن افضلی و احمد بلاسی نایب رییس و دبیر و اعضای کمیته فنی فدراسیون حضور داشتند.

در واکنش به تجمع اهالی رشته بدنسازی و پرورش اندام، جلسه‌ ای میان حمید سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رییس و دبیر فدراسیون پرورش اندام برگزار شد. در پایان این نشست مقرر شد سجادی ابلاغ حسن افضلی را به عنوان رییس انجمن صادر کند و این انجمن به طور مستقل و بدون اینکه زیر پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار بگیرد، به فعالیتش ادامه دهد.

بادی فول: اقایان انجمن چرا ما به اعضای کمیته فنی واقای بلاسی هشدا ر میدهیم با این کوتاه امدن خود را مغضوب اهالی این رشته نکنید کلی خون دل خورده شد تا بدنسازی مستقل شد حالا اول میگویند انجمن مستقل بعد میگویند انجمن مستقل قانونی نیست و……

قسمت چهارم خبر:

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش استان اصفهان:
شخصیت فدراسیون بدنسازی را زیر سوال بردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش استان اصفهان گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان قصد تعطیلی رشته‌ های زیر مجموعه پرورش اندام را داشت، بهتر بود به صراحت این موضوع را اعلام می‌کردند نه اینکه شخصیت این رشته را زیر پا بگذارند.
خبرگزاری فارس: شخصیت فدراسیون بدن‌سازی را زیر سوال بردند

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشخص نیست که مسئولان وزارت ورزش و جوانان بر چه مبنایی تصمیم گرفته‌ اند فدراسیون عظیم بدنسازی و پرورش اندام را زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی کنند.

وی با بیان اینکه از تصمیم مسئولان برای انحلال فدراسیون اطلاعی نداشته است، افزود: زمانی که از تصمیم گرفته شده با اطلاع شدیم، بسیار تعجب کردیم و نامه اعراضی آمیزی را نیز به فدراسیون ارسال کرده‌ایم که توسط مسئولان فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان داده می‌‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش استان اصفهان افزود: جمعی از ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران باشگاه‌ها قصد دارند به وزارت ورزش رفته و اعتراض خود را اعلام کنند.

پرورش با بیان اینکه حجم فعالیت هیئت بدنسازی و پرورش اندام چندبرابر هیئت انجمن‌های ورزشی است، تاکید کرد: معلوم نیست چرا فدراسیونی که بیشترین آمار مدال آسیایی و جهانی را دارد، زیر مجموعه یک فدراسیون دیگر کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر بنا به انحلال فدراسیون بدن‌سازی و پرورش بود، باید آن را یک انجمن مستقل اعلام می‌کردند نه اینکه زیر مجموعه یک فدراسیون دیگر شود.

بادی فول: افرین به این  ریئس هیئت شجاع پیشنهاد میشود تمامی هیئت های و قهرمانان  کشور طومار ونامه های اعتراض امیز خود را به وزارتخانه ورزش بفرستند  همه تا دیر نشده صدای اعتراض خود را به گوش مسولین ورزش برسانید.

قسمت پنجم خبر:

نایب رییس فدراسیون سابق بدنسازی و پرورش اندام گفت: به شخصه تصمیم وزارت ورزش و جوانان را قبول ندارم، اما ناچاریم که این تصمیم را بپذیریم.

سید حسن افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال تجمع اهالی بدنسازی و پرورش اندام مقابل وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: ما به هیچ وجه در جریان تصمیم وزارتخانه برای انحلال فدراسیون و تبدیل به انجمن نبودیم. نگرانی‌هایی در میان جامعه مخاطب ما وجود داشت، به همین دلیل با سجادی و مدیران کل معاونت حرفه‌ ای و قهرمانی جلسه داشتیم و مذاکره کردیم. آن‌ها در این نشست به ما توضیح دادند که علت چیست و گفتند می‌خواهند در راستای کوچک سازی ساختار ورزش با ۱۰ فدراسیون دیگر هم همین کار را بکنند.

وی با بیان این که وزارتخانه قول داده ساختار فدراسیون تغییر نکند، تاکید کرد: سجادی قول داده که ظرف امروز و فردا برای من به عنوان رییس انجمن حکم بزند. در واقع فقط نام فدراسیون تغییر کرده و قرار است به همان شکل گذشته فعالیت ادامه پیدا کند و حتی بودجه فدراسیون تغییر نخواهد کرد.

نایب رییس فدراسیون سابق بدنسازی و پرورش اندام با بیان این که مجبوریم تصمیم وزارتخانه را بپذیریم، تصریح کرد: ما به عنوان دو فرد مسلمان حرف زدیم. امیدوارم که مسئولان وزارتخانه به قول‌ هایشان عمل کنند.

وی با بیان این که به شخصه چنین تصمیمی را قبول ندارم، ادامه داد: من این تصمیم را قبول ندارم، ولی یک سیر اداری است و نمی‌ توان کاری کرد. وزارتخانه اعلام کرده که چارت انجمن تغییر نخواهد کرد. باید صبر کنیم ببینیم که اساسنامه جدید چگونه نوشته خواهد شد.

افضلی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید تصمیم وزارتخانه بر اساس کار کارشناسی بوده است؟ خاطر نشان کرد: کارشناسان فنی و مسئولان وزارتخانه تصمیم گرفتند که فدراسیون تبدیل به انجمن شود، لابد کار کارشناسی هم کرده‌ اند. وزارتخانه به دنبال توجه به فدراسیون‌ های المپیکی است و می‌خواهد سایر فدراسیون‌ها را تبدیل به انجمن کند.

بادی فول: کدام کار کارشناسی شده که یکی از اهالی  بدنساز ی یا شما و سرپرست فدراسیون خبر نداشته مگر کارشناسان یک رشته از کجا باید دعوت شود از فدراسیون یک رشته؟ یا از کار مندان وزارتخانه؟ اقای افضلی  شما یک هفته هم مقاومت نکردید انوقت روزنامه چاپ می کنید و در مسابقات کشوری پخش میکنید  که میروم اما برای ریئس فدراسیون شدن باج نمیدهم. این بود باج ندادن؟ شما ریئس بمان بدسازی مهم نیست.

این خبر تکمیل میشود

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی