برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکملی برای مفصلها

مکمل GlucosamineSulfate برای تقویت مفصلها

این مکمل ساخت کمپانی معتبر و صاحب نام مکمل سازی «Optimum» می باشد. در هر کپسول از این مکمل به میزان ۷۵۰ میلی گرم کریستال خالص گلوکوزآمینسولفات وجود دارد که این مقدار، برای حمایت از سیستم مقابله طبیعی بدن با التهاب و پیشگیری از التهاب و صدمات مفصلها کافی به نظر میرسد.

«گلوکوزآمین» همانگونه که از نام آن نیز بر می آید، ترکیبی متشکل از «گلوکوز» با یک مولکول«اسید آمینه» است. این ترکیب را می توان اجزای اصلی سازنده غضروف دانست. با افزوده شدن سولفات به این ترکیب، قدرت اثر آن نیز در حد قابل توجهی افزایش می یابد.

«گلوکوزآمین سولفات» کوچکترین و ساده ترین واحد مولکولی سازنده غضروفها بوده و در ترمیم مفصلها آسیب دیده ورزشکاران و نرم کردن مفاصل و کاهش درد در این نواحی نقش مهمی را ایفا می کند.

اشاره به این نکته نیز ضروری است که بدن آدمی این ماده را به خوبی و به سرعت جذب می کند. این مکمل به شکل کپسول های ۷۵۰ میلی گرمی و در بسته های ۶۰ تایی عرضه می شود که در هر بار مصرف، تنها باید یک عدد از آن را مصرف کرد.

طریقه مصرف: میزان مجاز مصرف این مکمل، ۱ الی ۳ قرص در روز توصیه می شود که باید به همراه وعده های اصلی غذا مصرف گردد.

Glucosamine & Chondroitin

Plus MSM

این مکمل را کمپانی مکمل سازی «NOW» تهیه و به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این مکمل ترکیبی از سه ماده بسیار موثر برای ترمیم مفاصل بوده و اثرات خارق العـاده ای در بازسازی و ترمیم مفصلها مصدوم از خود بر جای می گذارد. این سه ماده عبارتند از :« Glucosamine» «Chondroitin» و «MSM».

(methylsulphonyl-methane) که به اختصار «MSM» نیز خوانده میشود، فرم آلی سولفور است که به طور طبیعی در بدن تمامی موجودات زنده یافت می شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف همزمان سه ماده یاد شده، باعث تقــویت اثر آن ها شده و نتیجه را بهتر می کند.

این فرآورده به صورت کپسول و در بسته های ۱۸۰ تایی عرضه می شود که در هر بار مصرف می توان تا ۳ کپسول را با هم مصرف کرد.

هر سروینگ (سه کپسول) از این مکمل حاوی موارد زیر می باشد:

کالری: ۱۰

کربوهیدرات: ۲ گرم

سدیم: ۱۱۰ میلی گرم

پتاسیم: ۲۴۵ میلی گرم

گلوکوزآمین سولفات: ۱/۱ گرم

Chondroitin Sodium Sulfate :۲/۱ میلی گرم

MSM : ۳۰۰ میلی گرم

طریقه مصرف: روزانه سه کپسول از این مکمل را مصرف کنید.

Hyaluronic Acid

این مکمل را کمپانی مکمل ساری «NOW» تهیه و به بازارهای جهانی عرضه کرده است. «Hyaluronic Acid» ترکیبی است که در اغلب قسمت های بدن موجودات زنده و خصوصا در بافت پیوندی آن ها نظیر: پوست و غضروف ها یافت می شود.

این مکمل با افزایش میزان مایع موجود در مفاصل مصدوم و خشک، از شدت درد در این نواحی کم کرده و به ترمیم مفاصل کمک می کند.

مراقبت از مفاصل

این مکمل به صورت کپسول و در بسته های ۶۰ و ۱۲۰ تایی عرضه شده و در هر بار مصرف نیز می توان حداکثر ۲ عدد از آن را مصرف کرد.

طریقه مصرف: روزانه ۱ الی ۲ وعده و هر وعده نیز ۲ کپسول از این مکمل را مصرف کنید. این مکمل را ترجیحا به همراه وعده های غذایی مصرف کنید.

هشدار: از مصرف نمونه هایی که باز شده و یا تازگی و طراوت خود را از دست داده باشند، خودداری کنید.

Joint Boost With MSM

این مکمل را کمپانی مکمل سازی «TKE» تهیه و به بازارهای جهانی عرضه می کند. این محصول کاملا طبیعی برای حفظ سلامت غضروفها و مفاصل ساخته شده و از موارد زیر تشکیل می شود:

  • گلوکوز آمین سولفات
  • Chondroitin Sulfate
  • غضروف کوسه ماهی

·MSM

تمرینات بدنی شدید، مصدومیت ها و روند طبیعی پیری می تواند منجر به تخریب بافت غضروفی مفاصل و بروز درد در این نواحی گردد. در این مکمل از چهار ترکیب یاد شده برای ترمیم بافت های غضروفی مفاصل بهره گرفته شده است. این چهار ترکیب در کنار هم با ترمیم بافت غضروفی و افزایش مایع موجود در مفاصل باعث کاهش درد و بهبود وضعیت مفاصل مصدوم می گردد.

مکملی که در این قسمت معرفی کردیم به صورت کپسول و در بسته های ۱۲۰ تایی عرضه می شود که در هر بار مصرف می توان تا ۳ عدد از آن را مصرف کرد.

طریقه مصرف: برای کمک به بهبود مفاصل مصدوم و یا افزایش انعطاف پذیری مفاصل و پیشگیری از مصدومیت می توانید روزانه ۳ بار و هر بار نیز ۱ کپسول از این مکمل را مصرف کنید.

MSM

این مکمل را کمپانی مکمل سازی «Country Life» تهیه و عرضه کرده است.«MSM» که مخفف کلمه «متیل سولفونیل متان» می باشد نیز همانند گلوکوز آمین سولفات و دیگر مکمل های محافظت کننده مفصلها بدن را در بازسازی و ترمیم  مفصلها مصدوم یاری می دهد.

«MSM» ترکیبی خالص، طبیعی، آلی و همچنین غیر فلزی است که در طبیعت نیز به وفـور یافت می شود. این مـاده منبع غنی از سولفور نیز می باشد. سولفور یا گوگرد به عنوان یکی از ۷ عنصری که نقش بسیار مهمی را در بدن موجودات زنده بازی می کند، در بیش از ۱۵۰ نوع ماده شیمیایی و از جمله: آنزیم ها، هورمون ها و آنتی اکسیدان ها نیز یافت می شود.

این ماده همچنین از اجزای تشکیل دهنده پروتئین های ساختاری بوده و در مو، ناخن ها، پوست و مفصلها نیز به فراوانی وجود دارد. سولفور علاوه بر این، در بافت غضروف ها حضوری فعال داشته و رشته های کلاژن را به خوبی تقویت و محافظت می کند.

مکملی که در این قسمت به شرح آن پرداختیم به شکل قرص های ۱۰۰۰ میلی گرمی و در بسته های ۹۰ تایی عرضه می شود.

طریقه مصرف: بزرگسالان روزانه ۱ قرص به همراه غذا مصرف کنند.

MSM Powder

این مکمل را کمپانی مکمل سازی «NOW» تهیه و به بازارهای جهانی عرضه کرده است. همانگونه که ذکر شد، «متیل سولفونیل متان» که به اختصار «MSM» نیز خوانده می شود، فرم فعال از گوگرد آلی است که در بدن موجودات زنده نیز نقش فعالی را ایفا می کند. این ماده در فرآورده های طبیعی غذایی نظیر: شیر سالم و تازه، گوشت، ماهی میوه ها و سبزیجات به وفور یافت می شود.

«MSM» کلا مکملی چند منظوره است که ورزشکاران در موارد گوناگون از آن استفاده می کنند.

این مکمل به صورت پودر و در بسته بندی های ۱ پوندی (در حدود ۵/۰) کیلو گرمی عرضه می شود که در هر بار مصرف باید ۸/۱ گرم از آن را مصرف کرد.

طریقه مصرف: روزانه ۱ الی ۲ بار و هر بار نیز مقدار ۸/۱ گرم از آن را در آب میوه و یا هر مایع دیگری حل کرده و مصرف کنید.

هشدار: در صورت بروز نفخ، از میزان مصرف این مکمل کم کنید.

MSM Crystals

این مکمل را کمپانی مکمل سازی «MRM» تهیه و به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

به دلیل اینکه در توضیح دو مکمل قبلی به تفصیل در مورد «متیل سولفونیل متان» صحبت کردیم، از تکرار این موارد خودداری می کنیم.

مکمل حاضر نیز که به صورت کریستال عرضه می شود در بسته بندی های ۲۰۰ گرمی در بازار موجود است که در هر بار مصرف، می توان یک پیمانه (یک گرم) از آن را مصرف کرد.

طریقه مصرف: روزانه ۳ بار و هر بار نیز در حدود ۱ گرم از این محصول را با آب میوه و یا هر مایع دیگری که خود می پسندید.(vazne.persianblog.)

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی