برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

تغییرات در قوانین برگزاری مسابقات WFF 2014

به گزارش جواد آزادیان دبیرکل فدراسیون پرورش اندام و فیتنس آسیا به مرکزیت کره جنوبی و نماینده رسمی فدراسیون جهانی فیتنس WFF استرالیا در جمهوری اسلامی ایران طبق توافق بعمل آمده بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی WFF تغییراتی در قوانین برگزاری مسابقات WFF 2014 بوجود آمده که به شرح ذیل اعلام میگردد:

مطابق مقررات جدید WFF ازاین پس کلیه مسابقات در بخش آقایان در چهار کلاس قدی برگزار و درهرکلاس قدی پنج دسته وزنی برای فیتنس, بادی کلاسیک, فیزیک و پرورش اندام و در چهاررده سنی جوانان زیر ۲۳ سال و بزرگسالان تا ۳۵ سال و دو دسته پیشکسوتان ۳۵ الی ۵۰ سال و ۵۰ سال به بالا در نظر گرفته شده است. این تصمیمات جدید بخاطر استقبال بی نظیر کشورها برای حضور در مسابقات WFF 2014 جهانی استرالیا و یونیورس کره جنوبی اتخاذ شده است.

با این تصمیم فدراسیون جهانی WFF کلیه تیم ها می توانند ورزشکاران خود را با خیال آسوده برای کلاس خود آماده و روانه مسابقات کنند و با توجه به حضور تیم های پرقدرت از سراسر جهان در این مسابقات ما نیز سعی داریم امسال انشااله تیم های بسیار قدرتمندی را با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در مسابقات جهانی و یونیورس NABBA در انگلستان و ایرلند شمالی و مسابقات جهانی و یونیورس WFF در استرالیا و کره جنوبی اعزام نماییم.
در این قسمت قوانین و مقررات مسابقات فدراسیون بین المللی پرورش اندام NABBA انگلستان را به اطلاع علاقمندان میرسانیم تا با توجه به قوانین این فدراسیون مربیان شاگردان و ورزشکاران خود را برای حضوری پرقدرت آماده و روانه مسابقات جهانی پرورش اندام کنند.

فدراسیون بین المللی پرورش اندان NABBA انگلستان که اولین سازمان برگزارکننده مسابقات پرورش اندام از سال ۱۹۵۰ میلادی در انگلستان می باشد مسابقات خود را بصورت چهارکلاس قدی برگزار میکند و قهرمان قهرمانان نیز از بین قهرمانان این چهاردسته قدی مشخص میشود.

مسابقات جهانی و مستر یونیورس NABBA در دو بخش آماتور و حرفه ای برگزار میشود که در بخش آماتور قهرمانان هر دسته موفق به دریافت کارت حرفه ای خود (NABBA PRO CARD) می شوند و پس از اخذ کارت حرفه ای میبایست فقط در بخش حرفه ای به مسابقات خود ادامه بدهند. مسابقات NABBA دارای چهار رده سنی جوانان زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا ۴۰ سال و دو دسته پیشکسوتان ۴۰ الی ۵۰ سال و پیشکسوتان ۵۰ سال به بالا می باشد.

 

در پایان جواد آزادیان برای کلیه مسئولین و تیمهای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و سربلندی در کلیه میدانهای بین المللی را داشتند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

5/5 – (1 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی