۴نکته رمز آلود در بدنسازی

در این مقاله میخواهیم ۴نکته رمز آلود در بدنسازی را برای شما بیان کنیم : – اشتباهات هوازی

در این مقاله میخواهیم ۴نکته رمز آلود در بدنسازی را برای شما بیان کنیم :

– اشتباهات هوازی

بزرگ ترین اشتباهی که می توانید در مورد تمرینات هوازی مرتکب شوید این است که فقط هوازی را به صورت پیوسته و با شدت کم اجرا کنید . با تمرینات کم شدت هوازی ۶ تا ۸ هفته طول می کشد تا بدن به حداکثر سازگاری برسد . برای اینکه نتایج بسیار سریعی در چربی سوزی ببینید بهتر است که سراغ تمرینات اینتروال بروید .دیگر اشتباه رایجی که وجود دارد این است که تمرین هوازی قبل از تمرین قدرتی اجرا شود . انجام هوازی قبل از وزنه باعث می شود ضعیف تر شوید چون میزان PH خون افت می کند و توانایی بدن برای بکارگیری فیبرهای عضلانی با آستانه بالا کم می شود .

۴نکته رمز آلود در بدنسازی

– جلوبازو هالتر و مچ دست

اگر میله صاف هالتر در حرکت جلوبازو موجب درد و ناراحتی ناحیه مچ می شود ، ۲ گزینه پیش رو دارید . یکی این است که از میله هالتر زیک زاک شکل یا همان EZ استفاده کنید . در این میله ها حالتی وجود دارد که فشار از روی مچ ها کاسته می شود . همچنین می توانید از دمبل ها نیز استفاده کنید . در حالت ایستاده اگر مچ دست ها را به طرف خارج متمایل کنید ، متوجه می شوید که پائین بازو به طرف خارج متمایل می شود .

۴نکته رمز آلود در بدنسازی

– آیا ست های ۵۰ تکراری چربی می سوزانند ؟

 شاید انجام ست های ۵۰ تکراری باعث شود به نفس نفس بیافتید اما موجب چربی سوزی نمی شود . وقتی که روی چربی سوزی کار می کنید ، لازم است که احتباس حجم عضلانی را به حداکثر برسانید تا متابولیسم در حداکثر باقی بماند .

– تقلب کنید یا خیر

گرچه حفظ و رعایت فرم درست اجرای حرکت برای به حداکثر رساندن رشد عضلات عاملی کلیدی به حساب می آید ، اما برای روش های تقلبی هم جایگاهی وجود دارد . تقلب کردن در فرم حرکت باید تنها برای انجام یک تکرار اضافی انجام شود ، اما نباید تکنیک حرکت را عوض کنید .

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه