تقسیم عضلات سامورایی

هیده تادا یاماگیشی بدنی کلاسیک بالانس دارد . عضلات سامورایی با شانه هایی پهن و گرد با کمری

هیده تادا یاماگیشی بدنی کلاسیک بالانس دارد . عضلات سامورایی با شانه هایی پهن و گرد با کمری باریک و عضلات رانی بزرگ. روی صحنه وزنی حدود ۱۰۰ کیلوگرم دارد و با همین وزن توانسته خیلی از سنگین وزن ها مثل دنیس ولف ، دنیس جیمز تونی فریمن ،جیسون ها و … را مغلوب خود کند.

اولین ژاپنی

او همیشه با تکیه به آمادگی بدنی بالایی که ارائه می کند افراد حجیم تر از خود را مغلوب می کند و از لحاظ کات بسیار عالی ظاهر می شود. او اولین بدنساز ژاپنی است که در مسیر المپیا راه پیدا کرده است . با نگاهی به برنامه آماده سازی اش می خواهیم ببینیم که با چه طرحی ترکیبی از کات تناسب و تکامل را در بدن خود به صحنه می برد .

روش تقسیم عضلات

شنبه : پا / یکشنبه : سینه و ساق / دوشنبه : استراحت / سه شنبه : زیربغل / چهارشنبه : سرشانه و ساق / پنجشنبه : بازو / جمعه : استراحت

حرکات تمرینی دوره حجم

ران : جلوپا ، پرس پا ، اسکوات
سینه : پرس بالا سینه ، پرس بالاسینه دمبل ، پرس زیر سینه دستگاه ، کراس اور
زیر بغل : زیربغل سیمکش ، زیربغل تی بار ، زیربغل قایقی
پشت پا و ساق : پشت پا خوابیده ، لیفت پشت پا نشسته ، لانچ ، ساق ایستاده ، ساق نشسته
سرشانه : نشر از جانب ، نشر از جلو ، پرس سرشانه نشسته ، نشر خم ، کول هالتر
بازو : جلوبازو هالتر ، پشت بازو سیمکش ، جلوبازو دمبل میز لاری سینه ، پشت بازو خوابیده هالتر ، جلوبازو لاری چکشی ، پشت بازو دمبل

تقسیم عضلات سامورایی

نمونه رژیم غذایی

۴صبح: یک عدد چربی سوز
۳۰/۴ صبح : ۴۰ دقیقه تمرین هوازی
۶صبح : پن کیک پروتئینی تهیه شده از ۱۰ عدد سفیده تخم مرغ + یک پیمانه جودوسر + یک پیمانه پروتئین Myofusion + یک عدد مولتی ویتامین
۸صبح : ۱۷۰ گرم سینه مرغ + ۱۴۰ گرم گوشت بوقلمون با خلوص ۹۹ درصد + ۱۰۰ گرم برنج + ۲ لیوان بروکلی
۳۰/۹: صبح : ۲ پیمانه مکمل سوپر پمپ + یک پیمانه آمینو پودری
۳۰/۱۰ :تمرین (حین تمرین : یک پیمانه آمینو پودری ، یک پیمانه کراتین )
۳۰/۱۱ : ۲ پیمانه پودر پروتئین + یک پیمانه کربوهیدرات
۱۲: ۱۷۰ گرم سینه مرغ + ۱۴۰ گرم بوقلمون ۹۹ درصد + ۱۰۰ گرم برنج + ۲ لیوان بروکلی
۳ بعدازظهر :۱۷۰ گرم سینه مرغ + ۱۴۰ گرم بوقلمون + ۲ لیوان بروکلی
۳۰/۴ بعدازظهر: یک عدد چربی سوز
۵بعدازظهر : ۴۰ دقیقه هوازی
۳۰/۶شب : ۱۷۰ گرم سینه مرغ + ۱۴۰ گرم بوقلمون + ۲ لیوان بروکلی
۹شب : ۱۷۰ گرم سینه مرغ +۱۴۰ گرم بوقلمون + ۲ لیوان بروکلی + یک وعده مولتی ویتامین

 تقسیم عضلات سامورایی

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه