عضلات را تخریب نکنید

 ۳ ساعات قبل از خواب چیزی نخورید به منظور حفظ عضلات به مصرف پروتئین کافی وقتی بین ۶

 ۳ ساعات قبل از خواب چیزی نخورید

به منظور حفظ عضلات به مصرف پروتئین کافی وقتی بین ۶ الی ۱۰ ساعت در خواب هستید، نیاز دارید. شما نیاز دارید جذب پروتئین ها را با افزودن چربی های ضروری کند کنید تا به این شکل منبع انرژی خوبی برای خود مهیا کنید. از این روست که گفته می شود پروتئین به عنوان سوخت استفاده نمی شود و در عوض از آن به جهت حفظ حجم عضلانی در رشد و مرمت استفاده می شود .

عضلات را تخریب نکنید

 مصرف ویتامین c و سایر آنتی اکسیدان ها بلافاصله بعد از تمرین

مصرف هر چیزی که در مجموعه دامنه آنتی اکسیدان ها قرار گرفته است در هر زمان دیگری علاوه بر زمان قبل و بعد از تمرین مفید است . به ویژه در زمان هایی که بدن آسیب دیده و در یک فرآیند طبیعی به جهت دفع استرس تلاش می کند تا به این شکل بافت های عضلانی جدید بسازد و در واقع در مرحله رشد و پیشرفت است .

عضلات را تخریب نکنید
 استفاده از جایگزین های غذایی مناسب است

یک جایگزین غذایی مناسب مانند محلول های پروتئینی به تنهایی برای رشد ، مرمت و حفظ بدن کافی نیستند . شما به یک بسته کامل از درشت و ریزمغذی ها نیاز دارید . پروتئین در طبیعت بدون حضور درشت مغذی ها و ریزمغذی ها یافت نمی شود. با این حال توصیه ما برای مصرف یک محلول عالی نه به عنوان یک جایگزین غذایی بلکه به عنوان یک مکمل می باشد .

خودداری از چربی ها

به عنوان یک انسان ما به مصرف انواع چربی ها از سنین پایین پرداخته ایم . اما هرگز به اندازه دنیای حاضر کربوهیدرات های تصفیه شده مصرف نکرده ایم و این کربوهیدرات های تصفیه شده یکی از سوغات های دنیای مدرن است .

عضلات را تخریب نکنید

 

به مصرف فیبر بپردازید

بدون مصرف فیبر کافی هر چیزی که می خورید در مسیر گوارش تان باقی می ماند و کار سیستم هاضمه را دچار اختلال می کند . اگر به میزان کافی به مصرف فیبر نپردازید , مطمئناً دچار انواع و اقسام اختلالات گوارشی به ویژه در روده ها می شوید . فیبر منجر به ایجاد سلامتی می شود و کمک می کند تا از ابتلاء به سرطان کولون بر حذر بمانید .

عضلات را تخریب نکنید
 مصرف محصولات لبنی خام ممنوع

سالهاست که مصرف محصولات لبنی خام یک بخش طبیعی از رژیم نوعی افراد است . این محصولات به ویژه از این لحاظ دچار اهمیت ویژه هستند که در برگیرنده باکتری های مفید هستند . مکمل هایی نظیر پروبیوتیک ها به جبران عدم حضور این محصولات می پردازند . مصرف این مواد منجر به افزایش عملکرد سیستم ایمنی می شود و به طبع افراد با مصرف این مواد می توانند گارد موثرتری در قبال این بیماری داشته باشند .

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه