برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی شد

بالاخره در سردا سرد برف یخ بندان زمستانی کشور و بعد از ۲۶ ماه بلاتکلیفی  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون صبح امروز سه شنبه به ریاست سیدنصراله سجادی و با حضور شاهرخ شهنازی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک در آکادمی این کمیته برگزار شد که در پایان ناصرپورعلی فرد با کسب ۲۱ رأی از ۳۷ رأی اعضای حاضر در مجمع به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برگزیده شد.

 پس از وی محمد آشتیانی با ۱۲ رأی، سید حسن افضلی با ۳رأی، ذبیح اله میقانی با یک رأی و ولی اله خانلری بدون رأی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
نامزد های این مجمع را سید حسن افضلی،‌ ناصر پورعلی فرد، محمد علی بابایی، ‌مرآت نامزاد، محمدحسم قادری، ‌ولی اله خان لری، کامبیز رنجبر،‌ محمدرضا سلطانی نژاد، علی صدقی، ‌محمدرضا کاظمی آشتیانی و ذبیح اله میقانی تشکیل دادند محمدرضا سلطانی و علی صدقی به نفع پورعلی فرد و مرآت نامزاد نیز به نفع سید حسن افضلی کناره گیری کردند.
پیش از شروع انتخابات محمد علی بابایی و کامبیز رنجبر انصراف دادند و محمد حسن قادری غایب این جلسه بود.
سید نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع پیش از شروع انتخابات از کاندیداها خواست از وقتی که در اختیار دارند برای ارائه برنامه های خود استفاده کنند و از کلیه نامزدها می خواهم که از نقد مسائل گذشته پرهیز کنند چراکه فرصت دفاع از مسوول پیشین در آیین نامه پیش بینی نشده است.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی