غذاها را درست بشناسید

بارها و بارها از چالز پولیکوین خوانده اید و این هم یکی دیگر از مقالات این مربی بزرگ

بارها و بارها از چالز پولیکوین خوانده اید و این هم یکی دیگر از مقالات این مربی بزرگ است که موضوع آن درباره چگونگی از دست ندادن عضله در دوران چربی سوزی است. به اعتقاد پولیکوین اگر کیفیت مواد غذایی درست باشد هیچ کس در رژیم چربی سوزی نباید عضله سوزی را تجربه کند و فکر می کند در زندگی شهری و در شهرهای بزرگ کیفیت غذاها با اشکالات عدیده ای مواجه است .

شناخت درست غذاها

به اعتقاد من در دوره کات نه تنها می شود حجم عضلانی را حفظ کرد بلکه می شود عضله هم ساخت . در حقیقت اگر بدانید که چگونه درست تمرین و تغذیه داشته باشید می توانید در دوره چربی سوزی ، عضله سازی را هم تجربه کنید . یک نکته که باید یادتان باشد این است : اگر در رژیم چربی سوزی هستید ، باید مقدار زیادی چربی خوب مصرف کنید .
خیلی از کسانی که در دوره کات عضله از دست می دهند در واقع دلیلش این است که بیش از حد کم چربی تغذیه می کنند یعنی در تمام طول روز سفیده تخم مرغ می خورند با سینه مرغ .شما نیاز به چربی مرغوب دارید و منظور اصلاً مک دونالد نیست .

غذاهارا درست بشناسید
دکتر ماریو دی پاسکال به من آموخت که وقتی که رژیم را کم کربوهیدرات می کنید تا چربی ها اضافی بدن را کم کنید ، نیاز به مقدار زیادی چربی دارید در غیر این صورت نمی توانید به موفقیت برسید . ما درباره چربی های خوب حرف می زنیم مثل امگا ۳ که می توانید با التهاب مبارزه کنند . باید درک کنید که DNA ما فقط ۰۲/۰ درصد در طول ۴۰۰ سال قبل فرق کرده است . و آن گوشتی که انسان های اولیه مصرف می کردند مقدار خیلی بیشتری امگا ۳ نسبت به گوشت های فعلی داشته است.

غذاها را درست بشناسید
من هر وقت که در جمهوری دومنیکن تدریس داشتم متوجه شدم که چقدر غذاهای آنها آنابولیک است . آخرین باری که آنجا درس می دادم شاگردانم چربی بدنم را صبح شنبه اندازه گیری کردند . درصد چربی ام ۸ بود و وزن ۸۹/۸ کیلوگرم . حالا دیگر در جمهوری دومینکن دام های تغذیه شده از غلات وجود ندارد ؛ و آنها دیگر دسترسی ندارند بنابراین گاوها علف می خورند. اگر شما آنجا انبه بخورید باید آن را روی یک سینک ظرفشویی میل کنید چون بسیار پر آب است .
تخم مرغ ها آنجا بسیار آنابولیک تر هستند ، آنها کاملاً نارنجی هستند و سرشار از امگا ۳ . طعم آووکادوی جمهوری دومنیکن مثل کره است و بسیار مغذی است. خوردن آووکادو در محل های زندگی ما مثل خوردن فایبرگلاس است در مقایسه با دومنیکن .
حالا به داستان خودمان بازگردیم ، ۵ روز بعد از آن که در دومنیکن تدریس کردم وزنم به ۹۴/۸ کیلوگرم رسید و چربی بدنم ۶ درصد بود. همکارم وقتی آمد تا کلاسها را تمام کند رو به من کرد و گفت چه اتفاقی برایت افتاده است؟
وقتی که در انگلستان یا ایرلند کار می کنم حجم عضلاتم را از دست می دهم و تقریباً به شکل غیر قابل اجتنابی چربی اضافه می کنم ، حتی با اینکه همه تلاشم را انجام می دهم که سالم و درست غذا بخوریم . مسئله این است که کیفیت غذاها ضعیف شده است . یکی از مهمترین مکمل هایی که باید در رژیم های کم کالری مصرف کنید BCAAS است. آن را بین وعده های غذایی خود میل کنید. فاکتور مهم دیگر مصرف نوشیدنی های سبزیجات است.
غذاها را درست بشناسید

ثبت دیدگاه