برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

مشاوره مکمل های بدنسازی

اینفوگرافی مکمل های موجود در کشور

بازار مکمل های مخصوص بدنسازی یکی از داغ ترین بازارهای ورزشی است که هر ساله کمپانی ها، شرکت ها و افراد زیادی را وسوسه سرمایه گذاری در این صنعت می کند.

همین پر رونق بودن و رو به گسترش بودن استفاده از مکمل ها خود باعث رواج تقلب و سوء استفاده شده است، به طوری که هزاران هزار مکمل جعلی و بدون هویت سالانه تولید و وارد بازار می شود که سلامتی جوامع ورزشی را به خطر انداخته است.

در قرن جدید ورزشکاران به سطحی از رقابت رسیده اند که رکورد ها و فاصله امتیازی آنها به حداقل رسیده و استفاده از تغذیه صحیح و علم تمرین به نوعی برای همه قهرمانان یکسان شده و خارج از بحث دوپینگ روش استفاده از مکمل های برتر و کارامد صحنه رقابت مربیان و ورزشکاران شده است.

به همین دلیل استقبال از مصرف مکمل ها در جامعه یک اپیدمی شده و از جنبه های تجاری تبلیغاتی نیز ارزش پیدا کرده است به صورتی که امروزه بیشتر برای مصرف ورزشکاران آماتور و مبتدی تبلیغ و تجویز می شود نه فقط برای ورزشکاران رقابتی.

مکمل های بدنسازی معروف ترین جمله برای سرچ در اینترنت می باشد که روزانه میلیون ها بار به تمامی زبان های دنیا جستجو می شود. در ایران مکمل ها ارزش بیشتری از تغذیه و حتی از خود ورزش بدنسازی پیدا کردند و همین استقبال مردم و توجه به خرید این محصول باعث طمع افراد سودجو در این بازار گسترده شده به طوری که انواع مکمل های غذایی اعم از کراتین، گلوتامین، پروتئین، چربی سوز، کربوپرتیئن، مولتی ویتامین، امینو اسید و …. مطابق با تولید کارخانه های اروپا، امریکا و چین نمونه های جعلی داخلی و قلابی دارند و در اغلب موارد قابل تشخیص هستند ولی تفاوت ظاهری مکمل های قلابی و اورجینال در مواقعی آنقدر کم است که حتی خود کارخانه تولید کننده اصلی هم از تشخیص مکمل اصلی و اورجینال ناتوان است.

ما در سایت بادی فول بنا داریم اطلاعات جامعی در مورد مکمل ها در اختیار کاربران قرار دهیم که در این قسمت تمامی موارد مهم برای کسب آمار و اخبار از ساپلمنت ها، روش مصرف مکمل های غذایی، مکمل های مهم بدنسازی، ضررهای آنها، طریقه استفاده از آنها و نیاز های بدن به مکمل بررسی می شود.

در این بخش سعی نموده ایم به سوالات و مشکلات تمامی ورزشکاران پاسخ کافی بدهیم تا بتوانند در بازار مکمل ایران بهترین تصمیم خرید را بگیرند.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر تمامی اطلاعات لازم جهت مصرف مکمل ها را دریافت نمایید.

درج آگهی بدنسازی