برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

مشاوره مدیریت و تجهیز باشگاه بدنسازی

اینفوگرافی دستگاهای بدنسازی

سرمایه گذاری در تاسیس یک باشگاه بدنسازی به شکل روز افزون در حال توسعه است و امروزه با توجه به استقبال بسیاری از مردم برای کاهش وزن و تناسب اندام سرمایه گذاران زیادی را در راه اندازی یک باشگاه بدنسازی ترغیب نموده است.

تب گسترده بدنسازی در ایران به صورت فراگیر از ده هفتاد رقم خورد به صورتی که از آن زمان تاکنون تعداد باشگاه ها در هر استان چند صد برابر شده و هر روز به تعداد سالن های فیتنس و سالن های بدنسازی اضافه میشود.

همزمان سالن های پرورش اندام زیادی به دلیل عدم توانایی رقابت با باشگاه های مدرن و جدید قادر به ادامه حیات نیستند این کلوپ های بدنسازی به دلیل مجهز نبودن به امکانات مدرن و عدم آموزش مدیران و مربیان در مقابل باشگاه های برتر به ناچار تسلیم میشوند.

وسایل بدنسازی باشگاهی از تنوع کیفیت زیادی برخوردار هستند و هر مدیر باشگاه به تناسب توان مالی و اطلاعات خود مدلی از آنها انتخاب و خرید میکند حتی بعضی از مدیران باشگاه ها توان خرید تجهیزات آکبند باشگاه را ندارند و به این دلیل وسایل دست دوم بدنسازی تهیه میکنند که این تجهیزات دست دوم باشگاهی بعضا از آکبند بهترند.

 بهترین باشگاه های فیتنس ایران هم ممکن است دستگاه های دست دوم بدنسازی بخرند چرا که در زمان خرید برند مطابق با سلیقه و توان مالی آنها در ایران موجود نیست.

 دستگاه های هوازی باشگاهی به معنای دیگر وسایل کاردیو، مرکز توجه بسیاری از مشتریان باشگاه بدنسازی می باشند که میتواند به تنهایی درآمد زایی باشگاه های فیتنس را چندین برابر نمایند.

وسایل بدنسازی ایرانی نیز در سال های اخیر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده به شکلی که آنها توانستند در مواردی از دستگاه های بدنسازی چینی پیش افتاده و خود را به عنوان وسایل بدنسازی با دوام و مدرن معرفی نمایند از نمونه آنها میتوان طرح ایمپالس ، طرح متریکس ، طرح ام بی اچ ، طرح تکنوجیم ، طرح پاناتا ، طرح بادی استرانگ ، طرح پاور لایف که در کارخانه دستگاه بدنسازی کوچک و بزرگ ایران از جمله کارخانه تولید وسایل بدنسازی شرکت بادی فول تولید میشود.

وسایل بدنسازی خارجی زیادی به ایران وارد شد که کیفیت و قیمت های متنوعی هم دارند بعضی از این تجهیزات که اکثرا از کشور های مثل چین تایوان و بعضا اروپا وارد شدند و نسبت به کیفیت، تبلیغات، عرضه و تقاضای بازار بدنسازی ایران قیمت های متفاوتی دارند از جمله این شرکت ها میتوان دستگاه های بدنسازی متریکس (MATRIX) ، بادی استرانگ (BODY STRONG) ، تکنوجیم (TECHNOGYM) ، پاناتا (PANATTA) ، ایمپالس (IMPULSE) ، سایبکس (CYBEX) ، پاورلایف (POWER LIFE) ، بادی سالید (BODY SOLID) ، پاورکرون (POWER CROWN) ، استیل فلکس (STEEL FLEX) ، ام بی اچ (MBH) ، اسپرت ارت (SPORT ART) ، پالس (PULSE) ، بادی تون (BODY TONE) ، سالتر (SALTER) ، دی اچ زد (DHZ) ، جانسون (JOHNSON) ، تلجو (TELJO) ، تاف استاف (TUFFSTUFF) ، لایف فیتنس (LIFE FITNESS) ، دبلیو ان کیو (WNQ) ، ناتلیوس (NAUTILUS) ، ایکس فورس (X-FORCE) نام برد، بیشترین استفاده ای که از این وسایل شده در بخش دستگاه های هوازی شده به ویژه تردمیل باشگاهی، دوچرخه های باشگاهی، الپتیکال، دوچرخه های اسپینینگ می باشد.

البته در کنار این وسایل مکانیکی بدنسازی وسایل وزنه آزاد هالتر دمبل خارجی وسایل فیتنس لوازم ایروبیک هم وارد شده.

شرکت بادی فول به عنوان نمایندگی فروش این شرکت ها در ایران فعال میباشد یک مشاوره ساده در این عرصه می تواند از اتلاف یک سرمایه هنگفت جلوگیری نماید. برای تماس با مشاورین ما از طریق بخش “تماس با ما” استفاده نمایید.

 

باشگاه های تجهیز شده

درج آگهی بدنسازی